Little Frog ECHO - žakár


Poľská značka, ktorú vytvoril manželský pár nosiacich rodičov. Ako asi mnohí z nás, pociťovali istú náklonnosť k noseniu. Nuž si zozbierali informácie a skúsenosti, až napokon prepadli hormónom šťastia a bezhraničnej láske. Filozofiu nosenia šírili ďalej a ich rukami prešlo preveľké množstvo šatiek, z ktorých sa snažili vyberať tie najlepšie vlastnosti, aby ich spojili do jednej značky.

Vznikli tak farebne atraktívne pruhové pevné bavlnené šatky

v nižšej (190-210g/m2) a strednej gramáži (220-240g/m2) s rozprávkovou cenou (dĺžku 5,2m kúpite v priemere za 50 eur). V ponuke nájdete aj prímes ľanu a merino vlny.

Žakárové vzory ECHO

Len pár mesiacov dozadu k tejto škále pribudli aj 100% bavlnené žakárové vzory ECHO v štyroch farebných odtieňoch – zelená, fialová, modrá, limetková. Môžu sa chváliť zatiaľ najvyššou gramážou z doposiaľ spomenutých , čo je 250-260g/m2. Cena je tiež trochu vyššia ako pri klasických pruhoch, no nie príliš, keďže ide o žakárový vzor. Rozpätie 70-80eur pri dĺžkach vrámci 4,6m a 5,2m je stále prijateľné.

Na testovanie som mala k dispozícii vzor ECHO LAVENDER od www.stastnamama.sk.

Neprišla ku mne ako nepoškvrnená Panna Orleánska. Bola už vypratá, ožehlená aj párkrát naviazaná. Nebolo to však na nej tak poznať. Gramáž som si dopredu nepozerala, no tipla som ju na takú cca 250-tku. Bolo ju jednoducho cítiť držiac v dlaniach.

Pevná, nie príliš poddajná, no veľmi príjemná na dotyk.

Potrebovala len trošku zanosiť. Veľké boje s ňou však netrebalo zvádzať ;) Pri doťahovaní ťažšie kĺzala, čo je aj pochopiteľné z predošlého popisu. S uzlom taký problém nebol. Naviazaná už držala perfektne. Dokonca aj na šmykľavej bunde, čo veľmi kvitujem.

Za týždeň som s ňou naviazala Kríž s kapsou vnútri, Batoh s krúžkom a Dvojitý Hammok s ukončením Saltwater. Všetky zápasili minimálne hodinu s vyše 13-timi kilami. A bez pohnutia. A dovolím si ešte raz zopakovať, aj na šmykľavej bunde.

Mne jednoducho Echo vyhovovalo aj nezanosené ;)

Pre menej skúseného šatkára by som určite odporúčala radšej zmäknuté. Gramáž tu až taký strašiak nie je ani pre menšie dieťatko. Prestáva byť po čase a zanášaní taká citeľná. Ak ste ale milovník hebulinkých šatiek, táto rada vám nevyhovie. Tkanie pri vzore a jednotlivé odstupy nití sú citeľné, čiže výsledná plocha nikdy nebude úplne vodorovná a hladká ako papier.

Pre menšie detičky je tiež výhodou jej šírka. Na moje prekvapenie nemala ani 70cm, ale len približne 66-67cm. Ja pri mojej takmer 20 mesačnej dcérke už preferujem širšie šatky :)

Malou nevýhodou

u mňa bolo, že ma esteticky viac zaujala na obrázku. Vzor aj farba sú síce pekné, no foto na internete im pridávajú aj o 50% viac na kráse ;) Niektorí zvyknú presne len kvôli tomuto šatky vracať, pričom ich poriadne ani nevybalia. Tak len malé upozornenie, aby ste neočakávali princa na nejakom tátošovi, ale len bielom koňovi :) Pekne však ukáže pri úväzoch, kde sa strieda rub a líc, keďže jednu stranu má svetlejšiu a druhú tmavšiu. To je u mňa tiež veľké plus z hľadiska pestrosti.

Suma sumárum:

Ak hľadáte šatky so vzorom a nie pruhmi v skutočne dostupnej cene, neváhajte po nej siahnuť. Poslúži výborne aj na celé šatkovacie obdobie.

Web:  https://littlefrog.pl/
Fb: https://www.facebook.com/littlefrogPL

E-shopy na SK, ktoré robia hromadné objednávky na LFwww.stastnamama.sk, www.ekodieta.sk

Šatka požičaná z: www.stastnamama.sk

 


Jana Felcanová