Doeck Arbor Vigor


Uvádzaná nosnosť: 250g/m2
Šírka: 68cm
Materiál : 100% organická bavlna, ekologicky spracovávaná.

Doeck sa zameriava na dohľadateľné zdroje a čistotu produkcie, väčšinou ide o lokálne zdroje.

Úväzy: KSK, Batoh, DH na rameno, dvojitý kríž, jednoduchý kríž s RS krúžkom
Nosenec: 15m a cca 15 kg
Cena v EU: cca 135 euro za veľkosť 5.


 

Zaujímavý dizajn, pútavé tvary a milé farebné kombinácie. Všetko v súlade s prírodou.

Aj takto by sa dal definovať jednoduchý a pritom zaujímavý dizajn holandskej značky DOECK. Za týmito šatkami a nápadom stojí  mamička Anneclair, ktorá sa rozhodla svoje nápady pretaviť v realitu.

V prvej kolekcii TULIPA sa sústredila hlavne na ekologickosť a naturálny look šatiek. Táto rada patrí medzi stredne nosné šatky s gramážou okolo 250g. Pri kolekcii ARBOR (v preklade strom) sa smelo pustila do odvážnejšieho vzoru a postupne predstavuje svetu jeho ďalšie farebne variácie. Táto rada patrí takisto medzi stredne nosné šatky s gramážou okolo 250g. Existujú aj ďalšie dve rady – UBUNTU (ručne tkané šatky) a PUUR – šatky z česanej bavlny, ktorá nebola nijako chemicky upravovaná a pochádza z bio pestovania bez akýchkoľvek zásahov. Preto názov Puur, v preklade z holandčiny - čistý.

Ja som chcela DOECK skúsiť po tom, ako som ho videla u pani Dúhovej alias Wrapyouinlove. Oslovil ma dizajn, aj farby. Objednať sa dá jedine cez etsyshop.

Prišla mi veľkosť 5. Dĺžka sedí aj po opraní. Šírka šatky je klasických 68 cm.

Veľmi rýchlo ukázala svoju tvár.

Šatka prišla relatívne mäkká a poddajná. Stačilo zanosiť naozaj iba trocha a sama sa poddávala. V prstoch sa zdá stredne tenká, ale nenechajte sa oklamať, má skvelé nosné vlastnosti. Nie je vôbec nadýchaná a na pleciach netvori žiadne vankúšiky. Skôr je plochá, ale pri dlhšom nosení ma rezala (ale hovoríme o nosení 15kg dieťatka). Doťahuje sa naozaj dobre, kĺže úplne primerane svojmu vzhľadu a povahe. Vzor nie je plastický ale plochý. Šatka sa aj pri 15 kg vo viacvrstvových úväzoch správala veľmi dobre a viazanie s ňou bolo rýchle a jednoduché, keďže takmer vôbec nedrhne.

Odporučila by som šatku aj na leto.

Jednak farbami a dizajnom, ale aj tým, že je pomerne tenká, po zanosení mäkkučká a poddajná. Vo viacvrstvových úväzoch vhodná aj pre väčšie a ťažšie detičky, tak do 15 kg, na dlhodobé nosenie do 12kg maximálne.

Pokojne by som túto šatku odporúčala aj začiatočníčkam. Pre detičky, ktoré nenaberajú také slonie rozmery ako môj Riško, je to pokojne aj šatka na takmer celé nosiace obdobie.

Nevýhody

skosenie cípov, stredová značka z kože, ktorá môže spôsobiť pri praní zafarbenie šatky (čo sa mi reálne stalo, majiteľka mi šatku vymenila za novú)

Výhody

ekologické princípy výroby, zaujímavý dizajn, rýchlosť zanosenia, žiadna špeciálna údržba, univerzálna nosnosť, skvelý zákaznícky servis a komunikácia

Web: https://www.doeck.com/

Fb: https://www.facebook.com/doeckdoeck?fref=ts

Objednávanie: https://www.etsy.com/shop/Doeck

 

 

 

 

Danka Vargová