PR v praxi

Prvý krát sme všetci traja načas vychystaní! Dnes na aktivitu do Budatka. Lucka sa jaší a vyhukuje. Prosím ju, nech nekričí, aby nezobudila Viliama, ktorý pred chvíľou na mne zaspal. Aspoň jeden prechod vonkajškom by som totiž už chcela prežiť relatívne normálne. Jasné, že sa idylka do 5 minúť rozplynula v predsieni pri obúvaní topánok.

Viliam sa z toho rovnako potešil. Až natoľko, že hneď, ako som zavrela mrežu za dverami, tak sa od šťastia doslova po...

Pocítila som to ako vibráciu na ľavej časti brucha. Keďže mobil bol v pravom vačku a väčšinou jeho notifikáciu nesprevádza smrad, hneď mi ovisla sánka. Chvíľu som rozmýšľala, či to poriešim. Luckin výraz a hukot, keď som išla vrátiť len šerbel misku, aby mi uvoľnila trochu v priestoru v taške (keďže ju už nebude treba), rozhodol. Veď aj minule "sa uvoľnil" v šatke a bolo to ok. Poriešim v Budatku.

Pri vyzliekaní na mieste sa mi skrivil výraz. Neschytali to len bunda, mikina a sčasti plienka. Väčšina skončila samozrejme v bodyčku a na šatke. Veď čo sa budeme?!

V tú jeden a pol hodinu v sme mali celkom žatvu. Okrem riadneho "priekaku" sme medzi rodičov krásne rozšírili aj osvetu viacerých zložiek kontaktného rodičovstva. Pokojný výraz a zvodné úsmevy dieťaťa v šatke (či spiace alebo bdejúce) obdivujú všetci zakaždým. Teraz ohromená babička.

Neskôr sme zaujali pol chodby, keď musela Lucka opäť dostať didu práve vtedy, keď braček. Ženy chvalabohu ale nefascinovali obe moje prsia, ako to býva vždy vonku pri inom osadenstve, keď sa vytasia. Zhodou okolností som mala na sebe aj Mamila tričko (dojčením dávam viac než len mlieko!). Funkcia teda splnená a promo odprezentované maximálne. Na záver za pochodu obliekania a plačov z "ukradnutej" trojkolky odovzdané aj nosiace poradenstvo.

A môže sa ísť domov na dvojhodinový uspávací maratón! :)